Kamp utan dess like

I kväll smäller det igen, den tipade SM finlen spela redan i kväll, för vissa experter har/hade tipa på Frölunda-LHC som SM final lag, så ja, vi tar tillfället i akt o spelar den i kväll.
För det är 2 lag som har gått annat än bra hittils, tippade topplag, do har lite o leva upp till.
Efter förra matchen, fick Frölunda pisk på bara stjärten av Luleå, där kickade Karl Fabricius var tillbaka i Scandinavium, med 3 ass såg han till att publiken gick hem med 5 min kvar av matchen. Bra Kalle, hur tänkte Frölunda? Jo dom tog hem Joel Lundqvist, så där bra kanske, han var skadad mkt redan förra året, därför han inte fick någe kontrakt av Dallas!
Men jaja nu bryr jag mej inte allt för mkt om deras problem, Frölunda låste in sej och höll ett 30 min långt krismöte, efter matchen mot Luleå, innan  man släppte in media.
Så idag ska vi se hur bra möte dom hade, oroar mej att det är LHC dom möter just första matchen efter ett sånt mötet, man brukar ha lite extra energi då....
Frölunda såg farligt heta ut på värmningen i förmiddags, jag hoppas lejonen är sugna på jakt i kväll, och äter upp indianbefolkningen!

Vässa klor och pilbågar, bered er på jakt i lejon center!!!
Kommer bli en kamp, jag hoppas att dom tama lejonen ungarna blivit riktiga hanar!

LET THE HUNT BEGAIN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0