TA ANSVAR CLUBEN!!!!

Nu jävlar har jag fått nog!!!!

Slavomir Lener måste ha gjort sitt i LHC, skicka ut skiten på gatan, skicka han på ledar kurs, eller hyr fanskapet till Ryssland, dom har säkert bättre annvänding av honom än vi!
In med Micke Kempe, Niklas Wikegård, Johan Tornberg, ja fan vem som helst som kan styra skeppet, för nu är vi ute på RIKTIGT, RIKTIGT DJUPT VATTEN!

2-1 förlust mot DIF är bra jävla surt, och nu måste en förändrign till, vi kan inte gå och vänta in Tjeckierna!
Har sagt det förut, säger det igen, den truppen Lener har för sitt förfågande, är i världsklass!
Jag orkar inte ens läsa om matchen i går, jag blir bara förbanad.
Jag mår efter hur sporten i min närhet går, just nu är allt så där.
LHC går skit - Kicka Lener, SNÄLLA!!
ManU  Vacklar - Van Der Sar, är lösning, blir frisk nu, SNÄLLA!!

Bäst för Lener att han fixar en seger i morgon mot Frölunda, annars ska jag personligen smycka ut Cloetta Center i mindre trevliga budskap!!!

Till sist har bara en sak och säga FUCK OFF LENER!

Den som säger att sport inte berör är förmodligen totalt hjärndö//TB



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0